Wife material.

Idag är en sån dag som jag verkligen inte förstår varför Daniel inte har gift skiten ur mig än. 
Jag har varit en sån husfru/morsa att jag kunnat få vem som helst att skämmas. 
När jag kom hem efter att ha jobbat i 8 timmar skickade jag iväg D till gymmet. Under tiden han va bort bakade jag och Molla delicatobollar OCH sockerkaka. 
Inte nog med det utan jag hann även vika ner alla upphängd tvätt, tvätta 2 maskiner, plocka undan i hela lägenheten, röja efter oss i köket, bada Melissa och när Daniel kom hem stod middan redo. 
Att där inte är en fet diamantring på mitt finger är en lika stor chock för mig som för er! 💍 










Kommentarer
Sandy

👏 heja storasyster viste att du hade en hemmafru i dig... Nu är det bara upp till herr sten att göra en ärlig kvinna av dig 👰💍pax för att vara brudtärnan 🙋

2015-03-19 @ 22:38:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0