Fuck cancer!

Fars dag! 
En dag då jag som säkert många andra mammor uppskattar sina barns pappa extra mycket. 
Även en dag då man ska uppskatta sin egen pappa lite mer än vanligt. 
Detta är 10:e året som jag tyvärr inte kunnat visa min pappa kärlek och uppskattning.

Idag har vi däremot gjort något för första gången, som en liten hyllning till min pappa och alla andra som fått lämna denna världen alldeles för tidigt på grund av den fruktansvärda sjukdomen cancer. 
Tillsammans med min syster har vi idag byggt fuck cancer armband. 
Ingen kan göra allt men alla kan göra något och detta va vårt bidrag. 


















Kommentarer
Anonym

Grymt stolt över er 💜💜/moster

2015-11-08 @ 14:47:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0