160616

I vår underbara crossfit Box har vi olika intruktörerer så alla pass ser olika ut. 
Det finns dock en person som är värre än alla andra. Hans pass knockar en varje gång. Och just därför brukar jag inte gå på dom 🙈
Men igår tog jag mig i kragen och jag hann ångra mig ungefär 769 gånger. 
Fy fan beskriver inte ens känslan. 
Jag brukar kunna pressa mig själv rätt bra och brukar inte ha några större problem med att komma in i andra andningen men igår satt det långt inne. Det va inte förrän varv 20 av 22 som jag blev riktigt förbannad och stängde av hjärnan och lät kroppen styra. 
När man nästan gråter och spyr efter vet man att det varit ett megajobbigt pass. Men när man väl duschat och kan sätta sig ner känns det så jäkla bra. 





Kommentarer
Patrik

Vet inte riktigt vad jag ska säga😂😂😂

2016-06-20 @ 21:36:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0