150528

Min kropp har de senaste månaderna fått stå ut med mellan 6-10 träningspass i veckan. 
När man ser dom siffrorna så ser det faktiskt rätt mycket ut men när jag varit uppe i det så är det faktiskt sällan jag känt att kroppen inte klarat av det. 

Denna veckan har det varit Molla vecka vilket betyder att träningen skjuts lite åt sidan. Avstå från den helt i en vecka hade jag nog inte klarat då det är min terapi men färre pass blir det. 
Idag blev det pass nr 3 för denna veckan. 
Och det blev ett helt klart godkänt benpass med Amanda trots att vi båda va sega innan vi började. 
Men heja oss! 
Det är något jag märkt av denna veckan. Jag har blivit seg, men har otroligt svårt för att somna på kvällarna. Och jag äter otroligt mycket skräp, godis varje dag tex. Tyvärr blir jag slarvig med kosten när jag tränar lite eller dåligt. Men så får det va  tar igen det nästa vecka. 

Jag avslutade dagens pass på shaperollern, vilket var väldigt länge sen sist så jag vet en som kommer ha megaont i benen imorgon 🙋🏽











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0