Vår resa.

Min mammas sista önskan var att få bjuda med oss på en resa till solen över sin 50-års dag. 
Min älskade mamma fick aldrig bli 50. 

Men vi bestämde oss att åka som en hyllning till mamma. 
Denna resan är så otroligt bitterljuv! 
Självfallet ska det bli väldigt skönt att komma bort från all vardagsstress och höstvädret. Jag får åka med de jag älskar mest i hela världen men en väldigt viktig person fattas. 

Allt är så dubbelt. Samtidigt som jag räknat ner dagarna till då vi ska åka vill jag inte att den dagen ska komma. 
Vi åker ner på lördagen. På söndagen är det 11 år sen pappa dog och 6 månader sen mamma somna in. På måndagen är det dagen som skulle varit mammas 50-års dag. 
Måste jag nämna att jag hatar november månad? Det har jag gjort i 11 år redan men detta året är känslan så mycket starkare. 
Jag har mina känslor långt utanför kroppen och bara någon tittar på mig lite hårt så börjar tårarna forsa. 

Men nu är detta tyvärr min verklighet. Hur hjärtskärande och hemskt det än må vara. 
Men jag försöker göra det bästa av varje dag och denna resan är något jag vet att min mamma verkligen ville. 
Så till minne av vår vackra numera ängel åker jag och min familj tillsammans med min lillasyster till Gran Canaria. 









En tavla mamma gjorde strax innan hon somna in. 

Hur svårt det än må vara försöket jag verkligen leva efter det ❤️


Kommentarer
jennie

<3

2015-11-10 @ 17:28:40
URL: http://jsjolin.blogg.se
Jenny Pariola

<3 Njut av resan... det hade hon velat!

2015-11-10 @ 18:14:25
URL: http://jennypariola.blogg.se
Viktoria

Vet känslan av saknad! Fin blogg du har! Hoppas resan blev bra!

2015-11-28 @ 10:41:25
URL: http://gymmamman.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0