150127

Igår vart jag som sagt hos kirurgen och drog mina stygn. När jag va där poängterade han flera gånger att jag inte får lov att träna på minst 3 veckor till. 
Som om han kunde se in i min hjärna och visste hur mycket jag saknar det. 
9 dagar utan träning låter kanske inte så farligt men i normala fall skulle jag varit uppe i 6-7 pass redan. Så det är en enorm omställning. 
Däremot fick jag lov att gå lite längre promenader. Så länge jag inte pressade min kropp. Vilket egentligen är mot min natur men just nu tar jag vad jag kan få. 
Jag frågade om jag fick lov att gå på löpbandet på gymmet istället för utomhus. Eftersom jag spänner mig när jag fryser vilket ledet till att brösten känns som 2 värkande cementklumpar. 
Och det fick jag 😃 
Så imorse innan frukosten drog jag på mig mina träningsbyxor och det kändes som en dröm. 
Väl på gymmet blev det 60 minuter på löpbandet i vääääldigt långsamt tempo. 
Så långsamt att jag nästa snubblade över mina egna fötter ett par gånger. 
Så imorgon ökar jag tempot litegrann. 







Kommentarer
Caroline

Hej!
Är själv inne på att förstora min bröst då jag knappt fyller upp en A-kupa idag, känner mig så okvinnlig.
Så jag tänkte fråga dig, är du nöjd med kliniken du valde? Är det i Landskrona du utförde din operation? Har letat runt lite på nätet på olika kliniker men vet inte vilken jag ska välja, rekommenderar du citadell kliniken?
Kram

Svar: Hej Caroline. ☺️
Jag är jättenöjd med mitt val av klinik än så länge.
Ja min operation utfördes i Landskrona och konsultationen i Malmö.
Jag har inget annat att jämföra med men som sagt är jag nöjd och kan definitivt rekommendera citadell kliniken.
Kram
Ciliija

2015-01-28 @ 18:03:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0