150110

De senaste månaderna har jag varit sjukt slarvig med magträningen. Något som både syns och känns. 
Men idag tog jag mig faktiskt tid att köra 2 övningar för att mjukstarta. 
Innan magen vart det ryggträning. 
Jag tycker det är så galet fint med en timglasfigur. Så en bredare rygg står på önskelistan. 




När det tränats färdigt blev det en tur till ikea. 
Där Molla provlåg alla barnsängar och jag som vanligt köpte på mig alldeles för mycket ljus. 





Vi har som "tradition" att Melissa alltid får välja ett gosedjur när vi är på ikea. Jag hoppas att dom snart får in nått nytt för nu har hon snart alla 🙈 
Idag vart det en uggla som fick följa med hem. 




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0