Birthday girl.

Igår fyllde jag år men jag fick inte bara en födelsedag utan jag fick en hel födelsehelg. 

Det började med skönsång från Daniel och Molla igår morse tillsammans med ett stort paket som innehöll allt jag önskat mig och lite till.




Vi hade gjort planer att åka och ära yoggiboost vid 13 tiden så självklart passade vi på att klämma in ett träningspass innan dess. 
När vi kom hem från gymmet hörde jag ljud uppifrån men tänkte att det va molla som inte stängt av filmen hon tittade på innan vi gick. 
Men det va helt fel! 
Uppe i lägenheten stod min underbara familj ❤️ 
Jag har nog aldrig blivit så chockad och överraskad innan. 
Tillsammans åt vi en bullfrukost innan vi begav oss till emporia för att klämma i oss yoggiboost. 



Innan vi åkte hem körde vi inom kyrkogården för att "hälsa på" mamma och pappa. 
Detta va min tionde födelsedag utan pappa och första utan mamma. Och som lite salt i såret va det även 3 månader sen mamma dog. 


Idag visste jag att vi skulle iväg men jag visste inte var. 
Slutstationen va pannkaksboden. 
Det finns alltså ett ställe med helt galen pannkaksbuffe. 
Det va ta mig tusan bättre än det låter. 
Förutom galna mängder pannkakor i alla möjliga smaker har dom en massa djur. 













Jag har haft en helt fantastisk helg och avlutade den med 8,5 km på löpbandet. 
Något som verkligen behövdes efter denna helgen 🙈 




Kommentarer
Anonym

Tack själv att fått äran med mina pågar att deltaga i detta äventyr ♡ ♡

2015-08-16 @ 21:16:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0