150417

Det jag gillar mest med styrketräningen är att jag kan göra det jag vill. Jag kan fokusera på det jag är bra på. Hoppa över det jag tycker är svårt och blir det för jobbigt så kan jag sluta. 
Vem gillar inte att vara bra på saker lixom? 
Och i gymmet är jag rätt bra om jag får säga det själv. 

Men igår vågade jag på mig något nytt. 
Tanken va att jag skulle köra ett armpass men väl på gymmet bestämde jag mig i sista sekund för att testa på ett gruppass och vet ni? Jag gillade det! 
Igår va det tabata, så 20 sekunders träning och 10 sekunders vila. 
Det blev en riktigt genomkörare för hela kroppen. Bortsett från vader så det körde jag lite snabbt efteråt. 
Har nu ett PB på 4 reps på 136 kilo 😃 


Idag har det varit helvila vilket verkligen behövdes. 





Syns inte så bra på bild men har helt galna märken på mima axlar efter vadpressen 🙈


Kommentarer
Andre

Storgillar träningslinnet! Vart har du köpt det? :)

Svar: Visst är det fint?! 😍 det är från Nelly.com
Ciliija

2015-04-29 @ 18:05:22
URL: http://www.nouw.se/madebydea


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0