140517

Som jag har längtat efter denna helgen! 
I veckan har jag jobbat ca 45 timmar, låter inte så mycket kanske men 24 timmar av dom är på enbart 2 dagar. Torsdag och fredag va utflyktsdagar och de som jobbar med barn förstår hur slut man blir i hjärnan. Ovanpå detta har jag tryckt in 3 träningspass. 
När jag gick hem från jobb igår drog jag en lättande suck och såg fram emot helgen. Och nu är den snart över. 
Idag har jag hunnit med en mils morgonrunda, fika med Sara och Kajsa, lekplatslek och glass med Daniel och Molla, balkongsolning medans D och M sov middag och en mysig kvällspromenad för att rasta Molla. 


Dagen i bilder. 










Imorgon ska jag skrapa ihop så mycket kraft och energi jag bara kan. Har än så länge 3 bokade jobbdagar som alla 3 är på 10 timmar/dag. 
Jobba som en gris nu så att jag kan njuta av massa ledig tid i sommar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0