140320

Nu kommer jag säkert bli hatad av ca 80% av er som läser detta men så får det bli. 

Att gå ner i vikt är faktiskt ganska enkelt. Jag har lärt mig den hårda vägen att äta och träna rätt för att gå ner på ett någorlunda hälsosamt sätt. 
För mig är det svåraste att gå upp i vikt. På ett hälsosamt sätt. 
Godis/chips/kakor och läsk dieten hade säkert hjälpt mig att gå upp 5-10 kilo men det är inte såna kilo jag vill ha. 
Dom kilona jag vill ha är muskel-kyckling och ris-stor rumpa kilo. Och här kommer problemet. 
Trots att detta är något jag själv vill så är det fruktansvärt ångestladdat. Så pass att jag tappat aptiten helt. En bra dag lyckas jag tvinga i mig 3 mål om dagen. Att jag inte tränar pga av halsfluss gör ju inte saken bättre. När jag tränar får jag automatiskt mer aptit och kan därför äta mer men just nu är det svårt att trycka i dig mat när man varken är sugen eller hungrig. 
Men nästa vecka får jag börja träna igen och då jäklar. 
Då är det ingen smal bikini kropp utan en vältränad kurvig kropp som är målet! 
Beach 2014 här kommer jag! ✌️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0