Min livskamrat ❤️

Ni vet det där skrytinlägget jag lovade för typ 7 evigheter sen? 
Jag tänkte bjuda på det nu fast istället för att skryta om min underbara dotter 
(dont worry, det kommer!) 
så tänkte jag skryta lite om hennes pappa. Min älskade sambo, min själsfrände och halva mitt hjärta. 
Detta trodde jag inte för 2 år sen. Inte ens för 1 år sen men idag kan jag inte tänka mig att gå en dag utan Daniel vid min sida. Jag vill att hans onormalt höga snarkningar ska störa min nattsömn för alltid. 
Daniel är den typen av pojkvän som sätter på min rumpvärme i bilen så fort det är kallt ute, killen som ställer mina skor i form av ett hjärta. Lämnar enkla men ack så söta lappar i min träningsväska. Varje morgon står min havregrynsgröt redo så att jag bara kan ställa in den i micron. Ja men ni hör (läser) ju hur fantastisk han är. 
Och han är inte bara världens vackraste sambo han är även en så nära perfekt pappa det bara går. Han är precis den typen av pappa som jag alltid drömt om att ha till mina barn. Otroligt kärleksfull och lekfull. 

Som sagt: detta trodde jag aldrig men jag är så glad att ingen av oss gav upp och att vi båda vågade ge detta en andra chans för just nu lever jag i en dröm och allt tack vare min underbara familj ❤️ 


















Kommentarer
Anonym

Underbara bilder på er <3

2014-03-10 @ 10:24:01
Anonym

Underbara bilder på er <3

2014-03-10 @ 10:24:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0