141230

Igår blev det axlar och armar på gymmet. 
Jag gav verkligen allt. Speciellt på axlarna men jag känner inget idag. Och om jag tänker efter va det längesen jag hade träningsvärk i axlarna. 
Och eftersom jag fått för mig att träningen inte gör nån nytta utan träningsvärk så känner jag mig ganska besviken. 
Armar/ axlar med muskler och linjer och kanske en och annan synlig ådra är ju bara så snyggt. Så nu får jag lägga in en extra växel. 
Som sagt ska ju 2015 bli min kropps år så får kanske till och med lägga in 2 växlar 😉 




Nu är även 65 svettiga cardiominuter avverkade. 
Sen blir det 9 timmars jobb och sen ett styrkepass. 
Efter det återgår jag till semestermode i ett par dagar till. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0