141227

Vilken nytta ett par dagars vila och enorma mängder mat kan göra. 

Senast jag körde ben tillsammans med Daniel blev det 7 reps på 210 kg. Och det hade jag bestämt mig för att göra om och göra bättre idag. 
Jag va på riktigt nervös när jag klev in på gymmet. 
Tänkte att jag kanske tagit mig vatten över huvudet och skulle råmisslyckas. 
 Vi började med 6 set knäböj.
1 setet körde vi 12 reps. 2:a 6 reps 3:e 12 reps osv. 

Sen blev det dags att se vad jag gick för. 
100 kg 10 st 
150 kg 7 st
200 kg 4 st
230 kg 5 st
250 kg 4 st
270 kg 🔫

Jag velade lite inför 270. Tänkte att jag kanske skulle testat 260 kg först men bestämde mig till sist för att det fick bära eller brista. Och det brast!!
Jag fick upp vikten och lyckades hålla emot på vägen ner men kom ta mig tusan inte upp igen. 
Men nytt PB på 250 kg tänker jag faktiskt vara nöjd med. För tillfället 😉 



Vi avslutade passet med benspark och liggande lårcurl







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0