141211

Det har blivit en hel del träning denna veckan, mer än vanligt faktiskt. 
Trots detta så känns kroppen pigg. 
I måndags tränade jag ben som ni kan läsa om i förra inlägget. 
I tisdags vart jag på gymmet 5.30 för att gå 50 minuter på löpbandet innan jobb. Och på kvällen blev det ett ryggpass tillsammans med Sabina som avslutades med lite kärlekschins tillsammans med Daniel. ♥️ 





Och igår vart det crossfit. Jag som faktiskt sagt att det inte alls är något för mig tidigare har börjar se fram emot onsdagarna och crossfit-introt. 
Igår körde vi 👇 


På uppvärmingen skulle vi alltså göra 5 armhävningar. 10 situps och 15 squats på en minut eller mindre. Min bästa tid blev 38 sekunder. 
Sen slogs vi ihop 2 och 2 och skulle genomföra woden som visade sig vara ännu jobbigare än vad jag trodde från början. Men fasiken vad bra det känns efteråt. 
När passet va slut rullade jag 30 minuter på shaperollern. 

Imorse ringde alarmet klockan 5 för ännu en morgon med cardio 

Det blev 60 minuter med spänd rumpa. 

Ikväll vilar jag från styrketräningen för att vara fit for fight inför morgondagens både cardio och styrkepass. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0