140813

18.30 mötte jag och Molla upp Amanda för en kvällspromenad och detta gjorde jag av 2 anledningar. 
1. Var såklart för att träffa Amanda. 
2. För att få igång mina ben efter ett helt sjukt benpass tillsammans med Sabina. 

Jag måste erkänna att jag underskattat Sabina lite. Hon är en liten räka med en stor fin rumpa. Trodde jag! 
Hon är som en jäkla oxe i ett litet format med en stor fin rumpa. 
Vi värmde upp med lätta knäböj. Inga problem såhär långt. 
Sen går vi vidare till kickbscks i liggande lårcurl och här hade jag inte alls tagit dom vikterna vi tog idag om det inte varit för S. Jag hade mesat med typ hälften men att Sabina klarade det och sen hejade så bra när det vart min tur gjorde att jag gav allt! 
Sen gick vi vidare till benpress och redan första setet på 80 kg kändes tungt men jag lyckades med 21 reps på 110 kilo. Så underskatta aldrig en liten tjej för hon krossar dig 👊 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0