140808

Imorse vart vi så jäkla optimistiska. Idag skulle vara dagen då vi skulle kunna lämna Melissa på gymdagiset. Vi packade väskan med vindruvor, mer och en ask zoo apor. 
När vi kom till gymmet sprang Melissa direkt till dagiset och peka in och sa: jag här. 
Vi gick in och packade upp väskan, pussades och sa hej då. Sen började cirkusen. Jag försökte med ALLT! Jag satt och lekte med henne, vi tittade i bok jag körde med hård kärlek och sa att hon inte hade nått val, nu skulle mamma och pappa träna och Molla fick stanna där och leka men det slutade ändå med att hon fick vara med oss ute i gymmet under tiden vi körde ben. 
Benpassen med Daniel brukar kännas helt galet mycket men idag vart fokus på Molla istället så passet kändes sådär. Trots det känner jag redan hur träningsvärken kommer krypandes. Speciellt i framsidan. Vilket faktiskt är värst. Toabesök och träningsvärk i benen = AJ! 




Och ännu mer aj blev det när vi skulle äta middag. När vi stod och fixade maten ställde sig Melissa upp på en av stolarna. Och trillade ner. Och nej det tar inte slut där. Stolen trillade dessutom samtidigt som Molla föll och landade på hennes fot. 
Foten svullnade och fick ett blåmärke storlek 5 krona mitt uppe på och jag tänkte direkt. Brutet. 
Men sen började hon stå, gå, hoppa, klättra, stå på tå och springa. 
De på sjukvårdsupplyssningen tyckte att vi kunde avvakta men vi skulle hålla koll så att det inte var en muskelutgjutning. Svullnaden och det blåa har lagt sig lite så förhoppningsvis är det bara en ordentlig smäll. 

Såhär taggad va Molla på väg till gymmet imorse. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0