140423 - dagens träning

Gårdagen pass har verkligen satt sina spår och bara tanken på att det kommer vara ännu värre imorgon får dig att rysa. Men man får ju inte fylligare rumpa av att sitta på den så det är bara till att köra på. 
 
Idag har jag tränat bröst och mage. Bröst är en sån grej som går upp och ner på topplistan. Just nu är det inte alls särskilt kul utan känns mest jobbigt och tråkigt eftersom jag står stilla i vikterna. Men jag vet att så fort jag ökar känns det bra igen så det är bara att härda ut. 
Mage är däremot något jag nästan alltid gillar trots att det är sjukt jobbigt. Tanken på ett sixpack får mig att ge allt jag har. Just nu är det jäkligt långt bort men drömma går ju. 
 

Bröst och en obligatorisk efter passet-pose. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0