140419

Jag vet att det är lite tabubelagt att använda ordet perfekt men det är faktiskt det enda ordet jag kan använda för att beskriva denna dagen. 
Jag vaknade av att Melissa låg bredvid mig och sa mamma. 
Hon sover i egen säng i eget rum i vanliga fall men ibland saknar jag eller Daniel henne för mycket så vi bär in henne till oss. Och just inatt va en sån natt. 
När vi legat och dragit oss gick vi upp och åt frukost i lugnt och ro. 2 timmar senare va vi redo för en heldag ute i det helt underbara vårvädret. Vi började gå med sikte på Allbäcksskogen. 
När vi kom fram åt lunch i stålande solsken för att sen spendera de nästkommande 6 timmarna med lek, bus och familjemys. 




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0