140415

I vanliga fall tränar jag 2 dagar och vilar 1. 
Tidigare körde jag alltid cardio på vilodagarna men just nu har jag iaf minst 1 heldags vila i veckan. Så ca 4 styrkepass och minst 2 cardiopass i veckan. Jag skriver minst eftersom det händer att jag kör cardio på styrkepass dagarna oxå. 
Men åter till ämnet..
Som sagt 2 dagars träning och 1 dags vila är vad jag brukar köra och tydligen vad min kropp vant sig vid och verkar uppskatta/behöva. 
Det märks sjukt tydligt idag. 
Jag tränade axlar/armar i lördes och ben i söndes så egentligen skulle jag vilat igår men så blev det inte. 

Ni som följt bloggen från början vet att jag bodde på behandlings/ungdomshem när jag va yngre. På det här hemmet fanns en man som jag förevigt kommer vara tacksam över att få ha i mitt liv. Det va denna mannen som fick mig att kliva in i ett gym för första gången och det va han som fick mig att gilla det här med träning. 
Så när han ville köra ett pass med mig igår så kvittade det att det va vilodag. 

Så med träningsvärk i axlar-armar och ben klev jag in på gymmet och rev av ett grymt ryggpass med hjälp av Ted. 
Behöver jag säga att jag är öm i hela kroppen och inte har en tanke på träning idag? 
Vila for the win! 


Tjejen som ALLTID går i träningskläder. 




Kommentarer
Thilde

Sååå kul! Hälsa nästa gång

2014-04-15 @ 17:25:27
URL: http://thiilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0