130916

Jag har legat i sängen i en evighet (kan även vara 10 minuter) men kan inte somna så jag tänkte skriva av mig här lite nu när jag har tid över. 
Uppdatera er fina läsare och förhoppningsvis bli trött samtidigt. 
Win/win! 
Detta är sista veckan hemma med Molla innan hon börjar på dagis så jag försöker njuta så mycket det bara går. 



Vår lilla tjej som inte längre är så liten har växt upp och blivit en otroligt charmig våghals som är fruktansvärt smart! 
Frågar man om hon är hungrig så SPRINGER hon ut i köket och säger namnam. Ska vi gå nånstans och jag tar fram hennes skor så sätter hon sig ner och sträcker fram fötterna. 
Bara idag har hon gett mig tårar i ögonen två gånger. 
Första gången va när vi skulle gå till bilen. Då håller hon mig i handen, tittar på Daniel, sträcker handen mot honom och tar ett tag om hans hand. Där gick vi tre på en rad och höll handen och jag höll på att bryta ihop av kärlek. 



 
Andra gången va efter vi hade badat. Då hämtar hon en blöja och lägger fint ut den på golvet, går runt om och sätter sig sen på den. 




Nått annat hon har lärt sig är att böla sig till saker. Hon kastar huvudet bakåt och öppnar munnen samtidigt som hon knipper ihop ögonen och sen "gråter" hon. Daniel lyckas stålsätta sig men jag faller för det varenda gång. Vilket oxå har lett till att mina nej inte betyder ett smack i hennes öron medans det oftast räcker med att Daniel tittar på henne. 
Någon som sa good cop, bad cop?


Träningen då? 
Jo den går framåt! 
Just nu ser mitt träningsschema ut som så att jag tränar 2 dagar, vilar 1, tränar 2 osv.. Tycker att det funkar skit bra. 
Nu när jag fortfarande går hemma så blir det även 3-4 powerwalks i veckan.



För nån vecka sen lyckades jag knäböja 70 kilo vilket just då va 10 kilo mer än vad jag själv vägde. Har även blivit bättre i mina axlar så nu kan jag enslingen köra på ordentligt igen vilket resulterade i 11kg/arm i hantelpress. Något jag inte klarat av sen innan jag blev gravid så yej me! 



 
Nu har jag skrivit en hel novell men är fortfarande inte trött kommer däremot inte på mer att skriva så det va allt för denna gången. 
Ska försöka att återkomma oftare! ❤




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0