131013

Redan söndag??
Jag tycker att veckorna går snabbt i vanliga fall men när man dessutom blandar in jobb så springer tiden iväg 10 gånger fortare.  
Denna söndagmorgon började redan 7.30 med att Daniel nästintill piska upp mig ur sängen. Så det blev en timmes pw i det svinkalla oktobervädret innan vi tryckte hela huvudet fullt med bullar. 
När jag låtet bullarna sjunka ner begav jag mig till gymmet för ett rygg/tricepspass. 




När jag kom hem möttes jag av detta: 

Jag är så kär i min lilla familj att det är helt stört ❤️






Kommentarer
Tessan

Myspys! Melissa har blivit sååå stor, hon är verkligen söt! Glad för er skull om det är som det verkar :)

2013-10-14 @ 18:46:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0