131117

Jag är en riktig grubblare. Vi snackar mega grubblare! Jag kan hålla på och grubbla och älta hur länge som helst. Särskilt när jag ska sova. Ibland tar det mig flera timmar att komma till ro. Detta har inte varit ett speciellt stort problem tidigare men nu lever jag med en människa som somnar inom två sekunder från det att han lägger sig ner. Och det stressar mig som tusan! Så inte nog med att jag ligger och tänker på allt möjligt, jag ligger samtidigt och tänker att jag verkligen måste somna vilket alltid får motsatt effekt. Och ovanpå allt så snarkar både Melissa och Daniel så att väggarna skakar här hemma. 
Japp japp i-lands problem när dom är som bäst 




Kommentarer
Anonym

Välkommen till min värld! # Omöjligtattsova. Haha

2013-11-18 @ 20:58:36
Anonym

/ Kajsa

2013-11-18 @ 21:00:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0