130503 mini semester.

Idag har jag haft en liten mini semester. Så medans Daniel har sprungit runt och jagat Melissa hela dagen har jag legat ute på balkongen och dragit på mig en fruktansvärt sexig bonnabränna. När jag uppnått den ultimata rödheten drog jag på mig träningskläderna och begav mig ner till gymmet. Idag va det axlar och triceps som skulle tränas och än en gång slarvade jag med uppvärmningen så under hela passet fanns där en ihållande smärta. Borde antagligen avslutat passet men jag tänkte att det räcker säkert om jag sänker vikterna och eftersom jag överlevde passet så va det inte helt fel tänkt. 6 övningar axlar och 4 övningar triceps samt 30 minuter löpning (15 innan passet och 15 min efter) blev det idag.
Nu är det fredagsmys med världens bästa dotter som gäller.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0