130322 backattack

Det räckte inte med en celsius inför dagens rygg/triceps pass. Hällde även i mig en dos pwo (Beta-Alanin Taurin) och holy macarony vilken känsla! Huden brann och det kliade överallt. Tydligen ska det kännas så men jag gillade det inte alls, däremot gillade jag det otroliga fokus man fick. Ögonen kändes så uppspärrade att det var en ansträngning att blinka men det negativa övervägde så summan av kardemumman är att jag inte lär använda mig av pwo fler gånger, koffein räcker gott och väl för min del.
Men ett bra pass blev det iaf. 10 min uppvärmning på AMT, 6 övningar rygg, 3 övningar triceps och 15 minuters avslutning på löpbandet. Nu håller jag helg med mamma, syster och D som sällskap.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0