130630

Helgen är över och jag inser hur slarvig jag varit med bloggandet. Ibland går jag in och börjar skriva något men raderar det och tänker: det är ingen som bryr sig om vad jag gjort/ tränat/ tänkt eller tyckt men nu inser jag att det är mellan 100-150 personer som bryr sig tillräckligt mycket för att klicka sig in här nästan dagligen. Så jag lovar att bli bättre om ni lovar att ge lite respons ;) vad vill ni läsa om?

Tänkte sammanfatta helgen lite snabbt för er som tagit er tid.
I fredags satte jag på mig promenadpjuksen och stoppa i hörlurarna med öronbedövande hög volym och lät tankarna skena iväg samtidigt som jag gick 12 km i ruskigt snabbt tempo.
Lagom till jag kom hem kom Kalle hit för fredagsmys.
Vi lagade först middag tillsammans och precis som vanligt på våra -bästabästevänsmyskvällar pratades det en himla massa och tittade på ett par avsnitt himym.

I lördags tog Molla en ordentlig sovmorgon efter en katastrofal natt. Hon sov som max 30 minuter i följd och va sen vaken lika länge. Vid 10 vaknade vi båda till liv och M visade inga tecken på övertrötthet så vi mötte upp Kajsa och Sara på stan för fika och lite fönstershopping.
På kvällen bjöds det på ett helt okej ryggpass. Är så förbannat sugen på att kunna göra chins att jag håller på att bli knäpp men än så länge får jag nöja mig med stöd från bänken.

Idag har det varit väldigt lugnt. En ätardag som kallas duga och ett benpass som jag inte är särskilt stolt över men det är gjort iaf.
Snart ska jag slänga mig i sängen och förhoppningsvis sova som ett barn
(nån annans barn då eftersom min unge just nu är i en semi antisömn period)

Sov gott!



Kommentarer
Tessan

Hon är såååå söt din lilla tjej! Jag klickar mig in varje dag och läser. Jag tycker det är skoj att läsa om Melissas framsteg och sen tycker jag det är skoj att ha fått följa din väg genom träningen. Du har sjukt snygg kropp!!

2013-06-30 @ 23:19:26
URL: http://tessanhuve.se
Martina

Gillar att läsa om din träning, du är en inspiration :) Även om Melissas framsteg :)

2013-06-30 @ 23:27:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0