130728

Det är ca 7 timmar sen jag lämnade gymmet och jag har fortfarande inte återhämtat mig. Jag är fortfarande alldeles skakig i mina ben och helt utpumpad på kraft i resten av kroppen.
Idag va det benen som skulle tränas och efter en frukost bestående av proteingröt, celsius och godis hade jag sjukt mycket energi och va helt galet taggad.
Men inne på gymmet va det så varm att jag redan efter 10 minuters uppvärmning på AMT va sugen på att ge upp pga svett och värmeslag men jag pressade mig igenom det och satan vad bra det blev
4*10 knäböj
4*8 knäböj
4*8/ben bulgariskautfall
4*6 liggande lårcurl
4 set benspark och 4 set sittande lårcurl repsen berodde på vikten. Allt från 10 reps till 4.
Jag avslutade passet med att cykla 4 km och efter det va jag redo att kasta in handduken och dö lite.
Men jag överlevde både promenaden hem och resten av dagen för den delen. Nu väntar bag på att M ska somna så att jag kan göra detsamma.
Egentligen skulle vi åkt till D's pappas stuga imorgon men det ska va dåligt väder så vi sköt på det lite. Några idéer vad vi kan hitta på istället nu när D har semester?



Kommentarer
Tessan

Folkets Park i Malmö? Stadsparken i Lund?

Svar: Tack Tessan :)
Ciliija

2013-07-28 @ 21:27:35
URL: http://tessanhuve.se
frida

skånes djurpark eller nya akvariet i köpenhamn :)

2013-07-29 @ 18:10:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0