130710

Förutom att jaga M på stranden va jag inte allt för aktiv igår. Så när vi kom hem på kvällen satte jag pyjamas på M och gick ut och gick en mil i den superhärliga kvällssolen. Molla sov sen vidare i vagnen fram till jag gick och la mig och bar då över henne i sin säng.
Imorse va det på det igen.
10,72 km blev det med D som sällskap. När vi nästan va hemma fick vi även en fjäril som sällskap, den flög först rakt in i ansiktet på Molla och satte sig sen på vagnen. Vi trodde att den flög iväg men när vi kom hem flaxade den runt i köket. Lyckligtvis lyckades D rädda den innan M stoppa den i munnen.

Nu blir det frukost och sen bär det vidare mot gymmet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0