130816

Grattis till mig i efterskott.
Igår blev jag 25. 25 jäkla år helt sjukt ju!

Jag vaknade av att Molla kom inputandes av sin pappa på sin trehjuling med ett stort paket och balkonger på släpet.
I paketet låg där en rosa (EFTERLÄNGTAD) smartshake, proteinbars, vitamintabletter, jordnöttssmör och ett presentkort på massage. GRYYMT paket om jag får säga det själv.
Vi drog på oss kläderna och gick ut en runda och sen började svullandet.
Gröt, rostade mackor, ägg och vaniljgifflar till frukost.
Sen kom mamma.
Vi gick ner i stan och tittade runt lite. Jag fick ett par träningsbyxor av mamma och köpte ett par till mig själv.
Till middag blev det thailändskt så inte nog med att jag blev ett år äldre, jag gick upp säkert 5 kilo men jag hade en supermysig dag ❤



Kommentarer
Millen

Hej.
Såg dig på insta och var bara tvungen att gå in här också.
Du har inspererat mig massor och jag hoppas jag har den självdisciplinen om 7 mån som du har. Min värsta mardröm är att grav "fläsket" ska stanna kvar.

Svar: Tack snälla! Dina ord går rakt in i hjärtat <3
Ciliija

2013-08-19 @ 11:23:22
*Tessan*

Hallå har du tagit time-out eller :p

2013-08-25 @ 14:58:46
Tessan

Saknar dina inlägg!

2013-08-28 @ 21:45:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0