130810

Veckans sista träningspass utfördes imorse. Det blev rygg och bröst eftersom att det va det enda som var kvar.
Så 6 övningar rygg och 3 övningar bröst blev det innan jag och familjen drog iväg till stranden.
När vi gick dit va det skit fint väder.
När vi la oss till rätta va det skit fint väder.
När Molla vaknade va det skit fint väder.
När Molla blev insmord och uv-dräkts klädd va det skit fint väder.
Men sen hände nått.
Solen gick i moln och det blev svinkallt. Ett tag låg jag påkläd med handduk som täcke och frös. Men inte gick vi hemför det.
Nej istället kom min mamma dit och lekte med M medans jag och Daniel kastade runt varandra. Eller ja han kastade omkring mig. Med ca 30 kilos skillnad har jag inte en chans på honom.
Mitt träningsmål har tidigare varit att ha en frisk och snygg kropp. Det nya målet är att bli så stark så att jag kan välta omkull Daniel och sen slänga honom i havet.



Kommentarer
D

Monsterbulk på ingång!!

2013-08-10 @ 22:26:36
Molly

Oj! Det verkar gå hett till mellan dig och D? :D

2013-08-11 @ 01:51:25
Svan

Gå inte på småsteen när det finns berg hahahhaah

2013-08-11 @ 07:15:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0