130809 utmaning

 
 
 
Jag blev "utmanad" av Thiilde.blogg.se
att berätta 10 saker om mig själv. 
Har jäkligt svårt för sånt här men vad gör jag inte för Thildes skull ;)
 
1. Innan jag fick barn hade jag som regel att man inte fick ringa mig innan klockan 10 på helgmornarna. Kunde sova bort en hel dag och blev skitlack om nån störde min sömn. 
 
2. Jag vill absolut ha fler barn! Gärna 2-3 st. 
 
3. Min högsta karriärsdröm är att jobba med ungdomar som har hamnat snett. 
 
4. Om  det inte vore för Melissa hade jag börjat röka igen för längesen. Fast hade det inte varit för M hade jag troligtvis inte slutat överhuvudtaget. 
 
5. Hade gärna utbildat mig till PT eller någon slags instruktör. 
 
6. Jag har många på min paxlista. Men om jag var tvungen att välja bara 1 hade det nog blivit Jax Teller. Eller Channing Tatum. Eller Eric Saade. Eller Jackson Avery. Eehm ja.. 
Nämen det hade nog blivit Jax. Tror jag..
 
7. Om jag en dag skulle råka hitta 60.000 liggandes på gatan hade jag gått och köpt mig ett par bröst. 
 
8. Jag har aldrig gillat mitt namn. När jag va liten ville jag alltid heta Therese. Tycker fortfarande inte att jag ser ut som en Cecilia men har efter nästan 25 år vant mig. Presenterar mig däremot som Cizzi 9 gånger av 10.
 
9. Jag fantiserar om Svensson livet med villa, Volvo och vovve. Men har väldigt svårt att se mig själv där. 
 
10. Jag attraheras av muskler, tatueringar, fina ögon och humor. 
 


Kommentarer
Tessan

Jo men Therese är ju ett väääääldigt snyggt namn så det förstår jag ;) fast du ser bannemig inte ut som nån Therese hahaha.

2013-08-10 @ 00:26:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0