130422 oh yeah

Inför dagen träningspass prövade jag en ny smak av Celsius. Jag som är helt förälskad i apelsin och vilda bär vågade testa jordgubbar/kiwi och nej den trycker inte ner favoriterna från toppen men hamnar på en andra plats. Att den inte innehåller kolsyra är en bonus eftersom jag blir så rapig av de med kolsyra. Har ni ännu inte testat Celsius så GÖR DET! De är inte bara väldigt goda, dom är även extremt uppiggande.
När jag kom ner på gymmet va tanken att köra axlar/triceps men med tanke på hur det gick senast jag körde axlar så var jag lite rädd. Men efter att ha sprungit på löpbandet i 15 minuter så bestämde jag mig för att köra på. Började med lätta vikter och värmde upp ordentligt och när jag kände mig redo ökade jag vikterna successivt. Och guess what? Det gick skitbra! 6 övningar axlar och 3 övningar triceps och totalt 5 minuter planka blev det innan jag avslutade med ytterligare 15 minuters löpning på bandet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0