130418 aj aj aj.

Det finns ett uttryck som heter:
"Smärta är svaghet som lämnar kroppen"
Jag älskar det uttrycket men idag stämde det inte riktigt. Idag va det snarare: smärta beror på svaghet och stannar i kroppen. Eller nått liknande.
Efter tredje setet axlar smällde det till i vänster axeln och efter det gjorde det ont bara jag funderade på att röra armen. Att fortsätta styrketräna va uteslutet så jag beslöt mig för att springa lite. Inte ens det gick för varje gång armen rörde sig gjorde det ont så in i helvete så det fick bli 1 timmes gång i ganska sakta tempo.
Dagens lärda läxa är därför: värm upp ORDENTLIGT innan du börjar träna.



Kommentarer
Josie

Värm upp och tänj! Hoppas det inte är något långdraget ! Har du varit och kollat det?

Svar: Det hoppas inte jag heller! Nej, jag slängde på lite tigerbalsam och nu känns det bättre. Tack för omtanken :)
Ciliija

2013-04-18 @ 21:09:35
URL: http://jrosvall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0