120913

Ni vet när man är ung och det enda man hör när mamma pratar är blablabla och när man sen blir äldre så tänker man: varför lyssna jag inte på mamma?
Here it come.
Jag önskar att jag lyssnat på mamma för satan vad rätt hon hade.
Och JA det tar emot att säga det!
Jag gjorde något mot mammas vilja och ignorerade hennes varnande ord för 6-7 år sen och får fortfarande betala för det.
Utan att avslöja för mycket så kan jag berätta att det har med en piercad bröstvårta och enorm smärta att göra.
Så idag blev det ett besök hos vårdcentralen för min del och än en gång blir jag chockad över hur idiotiskt korkade människor kan vara. För hur smart är man om man närmar sig ett barn, hostar i handen och försöker sen ta på barnet?
Så vad är då poängen i detta inlägg?
Jo, lyssna på er mamma!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0