120910

I'm baaack!! ÄNTLIGEN!
För första gången på nästan 9 månader har jag kört ett ordentligt benpass. Eller ordentligt vete katten eftersom jag har benstyrka som en nykläckt sparvunge men ändå.
På 45 minuter hann jag trycka in:
utfall, knäböj, liggande lårcurl, bensträck, baksida lår, insida lår, benpress, stående och sittande vadpress och rövmaskinen som jag inte vet vad den heter på gymspråk
Imorgon kommer mina ben önska att dom aldrig blivit födda och det är en känsla jag saknat.
Jag hade med mig Melissa som va jättenyfiken på den nya omgivningen så jag fick ha henne i knät de första övningarna men någonstans mellan 5:e och 6:e repetitionen av baksida lår somnade hon och sov i vagnen resten av passet.
Nu ska jag än en gång försöka lära mig att äta vidrig havregrynsgröt. Urrk!!



Kommentarer
Therese Tessan Törnqvist

Supermamman e du!!!!Så himla duktig.Bra att du tar med bebis överallt, det har jag gjort med lilleman oxå, det blir lättare då.Att vänja dom vid allt möjligt.

2012-09-10 @ 10:21:40
Sandy

Jag har sagt det förr men säger det igen du är den bästa mamman ett barn kan ha ! Du gör allt för din dotter men finner ändå tid till att ta hand om dig själv. Melissa mår bra när du mår bra och jag har aldrig sett dig gladare/lyckligare <3 jag är fruktansvärt stolt över dig storasyster. <3 älskar dig och Melissa mer än ord kan beskriva <3

2012-09-11 @ 07:11:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0