121115 olidlig saknad

Hela dagen har jag lyckats bita ihop och trycka undan känslorna.
Fram till scrubs började! Avsnittet handlade om att J.D förlorade sin pappa och det va precis det jag gjorde för 8 år sen. Folk säger att det blir lättare med tiden men det vete fan. Jag tror bara att man lär sig leva med smärtan. Sen jag fick Melissa har saknade förändras. Det känns som att jag saknar och sörjer honom för två. Att pappa och M aldrig får träffas och lära känna varandra är en förlust som känns för stor för att kunna hantera ibland.



Kommentarer
Annette

Känner igen mig där. Min pappa gick bort för 4 år sen och sen jag fick Lilly känns saknaden mer påtaglig.

Underbar bild på dig och din pappa! Du är jättelik honom och Melissa är ju jättelik dig :)

2012-11-16 @ 09:14:40
URL: http://annettejohansson.blogg.se
Helen

<3 <3

2012-11-16 @ 20:54:31
Frida m

<3 din pappa vakar över er! Garanterat!

2012-11-18 @ 01:36:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0