120330

Jag har börjat inse att vädret påverkar mig alldeles för mycket. I måndags och tisdags mådde jag jättebra sen har vädret bara blivit sämre och sämre och i takt med att solen har gått i moln har även mitt humör dalat som bara den. Självklart finns det andra faktorer som väger in men vädret är en liten bov i dramat.
Idag är jag ledig och har fått sova ut och känner att bara det hjälper lite grann att jag fått reda på hur mycket jag kommer få ut i mammapenning när jag går hemma med min efterlängtade honungsbebis har oxå gjort tillvaron bättre. Jag gillar att bli positivt överraskad!
Eftersom att jag bara jobbar deltid nu har jag oroat mig en del för hur jag ska få ekonomin att gå ihop men eftersom mammapenningen baseras på 2011 inkomst då jag jobbade heltid så är det fina fisken.
Nu ska jag dra på mig vinterjackan och gå en långrunda med Tutan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0