120328

img_4577 (MMS)

Asså det här med graviditetsdrömmar är skumma grejor. Har ju drömt väldigt mycket mardrömmar som jag skrivit mycket om tidigare.  Nu är det mardrömmar blandat med typ närhetsdrömmar. Som inatt va det en komet eller liknande som gjorde att alla fick fly åt olika håll. Efter en lång och läskig resa samlades alla överlevare i en gammal lokal där jag fick reda på att det enda som klarat sig i min familj va min lillasyster. När jag väl smällt dessa nyheter kommer mitt ex in i lokalen och vi hånglar loss som galningar och där någonstans vaknar jag.  Att ha mardrömmar är tydligen normalt men att drömma om närhet och ömhet vete katten. Det kanske är bristen på verklig närhet som gör sig påmind. Jag har ingen aning. Men finns det någon drömtydare där ute så lämna gärna en kommentar.  Nu är det snart jobb hos favisbarnen.  Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0