Fredag 6:e januari 2012

Dagen började nere på gymmet för 50 min Cardio.
När jag sen ätit, duschat och städat undan lite här hemma mötte jag upp X för en runda på stan.
När vi gjort vad vi skulle beslöt vi oss för att se en film och idiot som jag är lyckades jag övertala X att vi skulle se
A serbian film.
Ett beslut jag ångrade jäkligt fort. Det va den sjukaste och mest vidriga film jag sett i hela mitt liv. Om ni inte vill ha menn för livet så se den INTE!
För att få bort de värsta hjärnspökena såg vi Breaking dawn direkt efter och den va lika bra denna gången som första.
Nu är jag trött som ett ålderdomshem men vågar inte sova för jag känner redan hur mardrömmarna kommer krypande så det får bli några avsnitt SATC för att lätta på stämningen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0