Fredag 20:e januari

Så mina sötnötter. Nu har det gått och blivit fredag kväll.
Vad har jag då gjort idag?
Jo jag har (trots ömmande mage) jobbat. Efter jobb mötte jag upp Sara och Kajsa för att äta middag på Casablanca. Jag unnade mig en flottig pizza, because im worth it ;)
Dom skulle på bio i Malmö och se Hamilton men det är inte min typ av film så använde mitt pass- kort.
Sen bestämde jag mig för att strö lite salt i de redan deprimerade såret. Så jag köpte godis och filmen
Valentines day
(försuperpriser29:-)
Så planen är att skratta, gråta och dregla över de heta grabbarna i min egen ensamhet och mysa med en kudde. För att lätta på stämningen hyrde jag även bad teacher.
Men innan jag sätter mig till rätta i min ensamma soffa så har jag städat lite eftersom man aldrig vet vem som dyker upp ;)
Haha vem försöker jag lura?
Orkar bara inte göra det imorgon!
Nu är mjukisbyxorna på så nu signar jag ut.
Ha de..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0