Vuxenpoäng

img_1823 (MMS)

Idag slog det mig varför jag aldrig storhandlar mat.  Det är ju ett sånt jäkla projekt!! Cyklade bort till Willy för att handla lite mat. Lite mat blev 3 smockfulla, svintunga kassar och det hade dessutom börjat regna. Slängde upp kassarna på cykeln men då va det omöjligt att cykla så jag fick leda den med all mat och i regnet.  När jag kom hem va jag skit förbannad och svor som aldrig förr.  När jag packat upp alla varor och ställt på plats och ser för första gången i mitt bo själv liv att mitt kylskåp är fullt blev jag glad igen och tyckte att det hade jag jäklar i det gjort bra.  Så nu blir det en belöning! Vad det blir får ni veta sen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0