Horrible

Idag har jag sett horrible bosses och det är en av dom roligaste filmerna jag sett på länge! Skrattade mig genom nästan hela filmen.
När jag va på väldigt bra humör efter filmen fick jag den geniala iden att ställa mig på vågen.
BIG MISSTAKE!!!!!
Det är naturligt att öka i vikt i samband med graviditeten, det är fint, det försvinner sen JADDI JADDI JADDA!
Jag vill inte vara tjock! Detta är antagligen förbjudet att prata om men nu är jag både arg och ledsen samtidigt som 97% av mig består av hormoner så tårarna bara rinner. Jag kommer absolut inte börja banta eller utsätta min dotter för någon annan fara men jag ska bli hårdare mot mig själv.
Jag saknar min gamla kropp!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0