120222

God morgon. Sovit gott?
Har varit vaken i 30 min så det har inte hunnit hända så mycket än och därför har jag inte något speciellt att skriva.
För att göra inlägget lite längre kan jag ju passa på att berätta att efter jobb kommer det äntligen 2 elektriker hit gör att kolla på min värme då det varit väldigt kallt här hemma under vinter halvåret och min Hyresvärd är
"bättre sent än aldrig"- typen.
Självklart hoppas jag på att elektrikerna eller iaf en av dom är mums mums. Har alltid varit svag för hantverkare och om jag tänker efter är de flesta killar jag träffat någon typ av hantverkare. HABBA HABBA!
Nu är det dags att trampa iväg till jobb så jag önskar er en bra dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0