120214

God morgon sötnötter!
När jag som vanligt vaknade liggandes på sidan hade jag ont i axeln och trodde att det berodde på att jag legat fel men när jag rullade över då rygg kändes det i andra axeln oxå och få insåg jag va det va.
Älskade träningsvärk välkommen tillbaka!
Sen gick jag in på Facebook och insåg ännu snabbare att det är
alla hjärtans dag idag.
Och eftersom jag brukar vara så jäkla bitter så förväntar ni er säkert att jag ska vara det idag oxå. Men icke!
Kärlek är något fint om du hittar rätt person och jag tycker det är gulligt att hylla kärleken. Så de då!
Att ingen bjudit mig på romantisk dejt gör inte så mycket eftersom jag tänkte sitta hemma, klappa magen och njuta av min honungsbebis.

NU en promenad till jobb och favobarnen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0