Inte som alla andra

Idag har varit en konstig dag. Efter jobb skulle jag träffa Loppan för en fika och tänkte därför byta kläder. Det hela sluta med att jag stod och grät i min klädkammare eftersom jag är fet och inte har några kläder som passar. När jag torkat mina tårar och vi kom ner till stan va det en 50+ tant som snodde vår parkeringsplats så jag slängde mig på tutan och bokstavligt talat flög ut ur bilen och skällde ut henne så att hon akta sig.
När vi äntligen har satt oss ner för att njuta av vår hallonpaj går brandlarmet på hela valen så det va bara till att vagga ner och ut. När dom kom fram till att det inte brann kunde vi återgå till fikandet.
Sen gick vi in en runda på h&m där jag självklart blev fattigare eftersom bebiskläder är det sötaste som finns.
Och nu till det sjukaste! HEEELA dagen har jag varit sugen på revbensspjäll och det hade kanske inte varit så konstigt om det inte va så att jag varit vegetarian i 6 år.
Men jag gör allt för min bebis och vill hon ha kött så är det kött hon ska få så här sitter jag nu med revbensspjäll! Smaklig spis bebis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0