Syndast om mig!

img_4463 (MMS)

Hej bloggen! Jag mår inte alls bra. Har åkt på en riktig dunder förkylning på bara några timmar. Hade som sagt ont i halsen när jag vakna men det gick över. Framåt eftermiddagen börja jag känna mig lite slö och nu några timmar senare har jag rivjärn i halsen och niagrafall i näsan så idag blir det ingen träning. Istället gick jag ner och sola. NEJ tänker ni, men jag gjorde det av en anledning. Istället för att va halvkass en vecka och sen bli jättesjuk snabbar jag på det hela.  Nu ska jag slänga i lite ricinolja i håret och sen laga lite mat, tänkte även göra ett par matlådor så jag slipper tänka mer på det denna veckan. Efter det och en varmdusch ska jag hem till Sara och umgås. Lär även få en utskällning. 
2 dagar, 13 timmar, 17 minuter. Så länge höll jag upp med rökningen. Gick alltså sådär, men om sanningen ska fram va jag INTE alls motiverad.



Kommentarer
Anonym

men borde inte din grymma träning motivera dig? tänk vad nikotinet sabbar dig och din kropp, syns kanske inte utanpå (ÄN), men inuti gör det ju...varje cigaretter sabbar lite mer..., och slutar du röka, och fortsätter träna som du gör kommer du förmodligen vara hälsosammast på planeten jorden, nästan iallafall :) cooome on!!! lycka till

2011-09-22 @ 07:43:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0