Rygg

img_3174 (MMS)

Det blev ett rygg pass med D. Det blev 5 olika övningar och dubbla set på chins, alltså 8 set chins I LOOVE!  Medans D lata sig i solariet passa jag på att göra 4 övningar triceps.  Ett riktigt bra pass! Fick något äckligt att dricka innan passet (detsmakabakfylla!) som heter Jack3 om jag inte minns helt fel. Det skulle tydligen göra en speedad men eftersom jag är hyper 98% av tiden kände jag ingen större skillnad. Nu har jag slängt in tvätten i maskinen och funderar på att chilla framför en film. 
vill även visa er hur söt D kan vara, detta skrev han i sin blogg:
min cizzi, en träningsfreak utan dess like som löper likt en hjort på grönbete och lyfter vikter som om hon vore upplärd av självaste Arnold! 
skönt att någon har höga tankar om en.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0