Your body is a wonderland

Jag har kommit på en sak. Mitt liv är inte särskilt intressant, spännande eller glamoröst MEN jag älskar det! Jag har vänner som jag avgudar, ett jobb som (trots att det tär på mig både psykiskt och fysiska) jag älskar, en underbar familj och frihet. För första gången på 6 år kan jag göra vad jag vill när jag vill utan att oroa mig för att trampa nån på tårna eller såra nån. Jag kan fokusera på mitt liv och det jag vill och tycker om att göra. Jag spenderar ca 8 timmar om dan med världens sötaste och goaste barn och med arbetskamrater som jag verkligen trivs med. Efter jobb tränar jag, även det är något jag gör helt för min egen skull (axlar, mage & 60 min precor idag). Så att säga att jag lever i min egen dröm är faktiskt ingen överdrift.

Fick frågan om hur det gick med rökningen. Tyvärr måste jag medge att jag röker igen. Höll ca 3 veckor. Dock röker jag inte lika mycket som tidigare. Vissa dagar röker jag inte alls så känns mest som idioti att jag fortsätter men just nu är det tydligen inte rätt tillfälle.
nu är det DH sen sängen, så sov gott alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0