to cool for school

Att vakna halv 9 en söndag morgon innebär lite blandade känslor.
Dels är det jobbigt eftersom söndag brukar vara en given sova länge dag men samtidigt är det svin skönt.
Har hunnit med jätte mycket redan.
Tvättat mina sängkläder och renbäddat. Påbörjat packningen inför the lovely resa!!!!!! 3 dagar kvar. Minns ni när vi bokade? då va det 70 dagar kvar, vi har alltså längtat i 2,5 månad och nu är dagen D snart här :)
Tillbaka till hur effektiv jag varit idag :P
Har varit och simmat med Kalajsa, 60 längder ( 1,5 km)

Resten av dan ska jag inte göra ett SKIT. Blir en väldigt lugn dag med undantag för en långrunda om nån timme. Ska bara umgås med de underbara och tänka på hur fantastiskt mitt liv är.

Ha en fin dag alla sötnötter


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0