om jag sätter mig ner..

5 minuter så finns det en risk att jag somnar, därför håller jag igång heeela tiden!

slutade jobba 15.30 så gick direkt ner till gymmet där det blev ett 3!!! timmars pass.
1 timme Precor, biceps/triceps pass och avslutade för ovanlighetens skull med 1 timme på löpbandet.
sprang 4 km och gick 3,5. ¨
För första gången kunde jag springa 3 km på raken, brukar halvdö efter 1,5. så jag har absolut blivit bättre och det gillar vi :)
Blev en 30 minutare i grillen innan jag gick hem.
Men inte blev det någon vila för det. Direkt in i duschen och sen på med kläder och ansikte.
Nu sitter jag hos Kalajsa och ska påbörja mitt första glas vin för ikväll blir det a9 med de finaste <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0